10 юли 2016 г.

Български Книжен Маратон pt.2 - TBR (който най-вероятно няма да спазя)


source;

   Обичам четатоните, но сякаш никога нямам а) средствата или б) търпението да завърша кой да е от тях с повече от 2 прочетени книги. Тази година всичко се нареди чудесно, защото аз съм с 10 книги назад с предизвикателството си, а следващите 2 седмици са двата ми любими маратона - БКМ, който помогнах да организирам и BookTube-A-Thon-a, Който просто е толкова глобален, че няма как да не те изпълни със състезателен дух и добро настроение. Пътувам за Бургас вторник или сряда, което значи, че ще съм при баба и дядо в продължение на две седмици и нищо странично няма да ме занимава. Планирам тези следващи две седмици да прекарам в активно четене и освен това *drum rolls* всекидневно споделяне на резултатите в блога. Из цял BookTube има ъпдейти за различни маратони - така че защо да не го прехвърля и към блог обществото. Планирам да разглеждам всеки ден от маратоните по отделно или няколко наведнъж, ако нищо особено не се е случило - ще видим. Но съм много надъхана да успея да почета малко, въпреки slump-a в който съм и да наваксам с публикациите.

    Който следи блога ми от началото знае, че съм ужасна с TBR списъците. В момента в който отбележа нещо като TBR, и особено като напиша публикация за това, то най-вероятно няма да го прочета за посоченото време - било то месец, предизвикателство или маратон. Не си давам някакви големи надежди - не съм избрала книга за всяка категория, не вярвам че ще прочета повече от 4 книги. И все пак - ако това се случи - все ще измисля нещо.

1. Книга, чието действие се развива около море/океан.
    За тази категория избрах "Безликите" - третата книга от поредицата "Скълдъгъри Плезънт" на Дерек Ланди. Стигнала съм сигурно до средата и мисля, че е време да я довърша. Действието се развива в Дъблин,а къщата на Стефани е на самия бряг с морето. 

2. Книга от български автор.
      Тук избрах „Щъркелите и планината" на Мирослав Пенков. Миналата година част от първия му роман - "На изток от запада" ми се падна на матурата и въпреки недоволството към текста като такъв за преразказване, все пак бях заинтересована от творчеството на автора. Чух много хубави неща за книгата, а и преди 2 седмици си я купих с твърди корици в момент на слабост, така че... 
 
3. Книга, чиято корица съдържа български мотиви (цветовете на трибагреника, роза, лъв…).
Nope, без теб.

4.  Книга, чието действие се развива в Европа.
    Гранде-публикацията ми събра много преглеждания, но все пак нищо не замества истинското ревю. Ще чета "Гондолата на времето". Much excited.

5. Книга от автор, чиито инициали съвпадат с тези на известен българин.
      Не.

6. Книга по избор.
    Онзи ден много ми се дочете "The Raven Boys", така че защо не...

7. Книга, в която се споменава България.
    Очевидно ще го препокрия със "Щъркелите и планината".


Не обичам подобни постове. Не обичам да ги чета, не обичам (а и очевидно не знам как) да ги пиша. Просто не се получава. Аз и TBR-ите не сме нещо. Все пак, ако някой се интересува какво ще чета, here you are. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар