17 юли 2016 г.

БКМ - последни дни.

    Наистина се опитах с дейли постовете, но наистина нямам много възможност да пиша тук, в Бургас - гледам да прекарвам вечерите си със семейството и сядам на лаптопа само по късните часове на нощта (като този) и само тогава имам възможност да пиша. Но за сметка на това чета доста. Много ме е яд колко часове от тази седмица пропилях в спане, но ходенето на плаж всяка година ме изненадва с това колко е уморяващо - зарязала съм всякакви тренировки и съвсем се разглезвам - баба ми готви, водят ме на море и чета ли чета. Мога така цял живот, ако трябва да съм честна.
    Четвъртъкът със сигурност беше най-вълнуващия ден от седмицата като цяло - успях да се видя с Ева! За втора поредна година тя идва на море и успяваме да се засечем в Бургас. Който ни има във Facebook или Instagram знае, че сме се видели (и че буквално си направихме стотина снимки) и като цяло не мога да съм по-радостна, че прекарах 4 часа с нея, вместо с книга.



   Много обич за Ева! Чак в автобуса, на път за вкъщи, се сетих, че не съм я изпратила подобаващо, а просто разсеяно казах "Чао!" и пресякох улицата (все чакахме следващия зелен светофар...). И всичко това с надеждата, че ще се видим отново тази седмица - бяхме се уговорили с още 2 блогърки да се видим, но и на двете с Ева ни беше лошо в този ден и пропуснахме. От тогава се разлагам вкъщи.

   Четвъртък вечерта (петък сутринта) довърших "Безликите" на Дарек Ланди и тази книга само потвърди любовта ми към поредицата. надявам се възможно най-скоро да се сдобия със следващите книги!

    За плажа в събота си взех "Гондолата на времето" на Ева Фьолер и там успях да отхвъря петдесетина страници от романа - изненадващо много ми хареса! Но за жалост, както споменах горе, ми стана лошо и прочетох още съвсем малко преди окончателно да сложа край на деня и да си легна. За сметка на това днес бях във вихъра си - дочетох книгата! Изключително доволна съм - лека, хумористична и силно приключенска. Но повече за това в ревюто ми...

   В крайна сметка завършвам БКМ с 4 прочетени книги, към 600 страници и с изключително мили спомени! Надявам се маратонът да се състои и догодина, тъй като ми е много мил - аз, Теди и Илияна измислихме доста от категориите и работихме като екип! Благодаря на Бриaна, че ни мотивира и сплоти - като цяло се получи едно доста интересно събитие!

(Като казах събитие - в Бургас се организира "С книга на плажа" от 20 до 24 юли, който се интересува - тук е Facebook групата. Ако имате възможност наминете и ако случайно се засечем - кажете по едно здрасти с: )

Няма коментари:

Публикуване на коментар