11 юли 2016 г.

БКМ - Ден първи!

   Днес беше интересен ден... Снощи бяхме на гости със семейството ми - гледахме първенството у семейни приятели и се прибрахме късно - нещо, което със сигурност не ни зарадва когато с мама станахме в осем и половина. Трябваше да отида до училище към 9 (15 минути почетох докато стане време) и там се засякох с един близък приятел, с когото прекарахме час на мазни банички милинки и айрян. За това са истинските приятели. Имах още малко работа в квартала - изпипвах последните детайли за кутията от giveaway-a - и в крайна сметка се прибрах към 11. Тук-там, пак нещо се заплеснах в интернет (препоръчвам с две ръце филма Jongens). Най-накрая пак захванах книгата - The Raven Boys на Маги Стийвотър, впрочем - и отметнах около 50 страници. Много съм горда то тоя факт - по принцип чета доста бавно.
   Аз обаче съм малка параноя - от 4 започнах да се подготвям за уговорката си в 6. Ани, която спечели кутията от Giveaway-a се оказа от Варна, та се бяхме разбрали да се видим - радвам се, че си допаднахме, въпреки че първоначално беше доста неловко и имаше много неконтролируемо хилене от моя страна. Общо взето мисля, че си изкарахме добре щом прекарахме два часа заедно. За тези, които се интересуват от подаръчната кутия - с майка ми се отказахме от тая идея ( за сметка на това Четат ли двама пуснаха своите BOPS), но все пак ще споделя какво сложих в нея:
  • "Изтръгнати от корен" на Наоми Новик
  • Тефтерче
  • Ръчно изработен книгоразделител
  • Свещ 
  • Flower crown
  • Няколко пакетчета чай - лични мои фаворити
  • Цветни самозалепящи се листчета - главно с цел отбелязване на цитати
    Както виждате всичко беше някак във "флорална" тема (тефтерчето беше с цвете, а свещта също имаше подобна свежа миризма) и всичко това защото на корицата има бяла роза и доколкото разбрах тя символизира част от историята. Останалите неща са общо взето "essential"-ите ми за четене. Надявам се все пак наистина да ѝ е харесал подаръка! Обиколихме почти целия град и естествено нямаше как да не се спра през книжарницата. Като някакво гномче с дебитна карта съм - очите ми светнаха и исках да награбя всичко. Абсолютна никаква представа нямам защо реших, че имам нужда от "Червената пирамида" в живота си, но явно имам нужда от нея. Ок? Ок. А колкото до "The Perks Of Being a Wallflower" е една от любимите книги на близка приятелка и като цяло винаги съм била заинтересувана в историята на Чарли, Патрик и Сам - просто не стигнах отвъд гледането на филма. В едно от предизвикателствата за Summer Biannual Bibliothon, Момо - една от любимите ми бууктюбърки - включи романа и отново разпали интереса ми! - клик. Също от предизвикателствата много ми хареса това в което е спомената "I'll Give You The Sun" на Джанди Нелсън, така че скоро може и нея да подхвана... Като нищо - няма бариери за разпален читател с електронна книга и wi-fi връзка.



  Та, прибрах се от срещата с Ани към осем и половина и изгледах един епизод на Scream Queens, колкото да ми се отспи малко (пък и си бях купила бирени фъстъци по-рано, чак е срамно да ги изям без сериал). После беше фемили тайм - тоест с мама ядохме салата и гледахме "София-ден и нощ". Сега е 02:01 и поне половин час майсторях този шедьовър. Още не ми се спи напълно, следователно се надявам да почета още малко. И да...


Ден първи: 
Прочетени страници: 83
Общо: 83

Няма коментари:

Публикуване на коментар